LT

Išankstinė registracija vizitui į padalinį

Išankstinė registracija vizitui į padalinį

  • Ar galiu įgalioti savo artimąjį ar draugą savitarnoje rezervuoti vizitą mano vardu? 

    Taip.  Registruoti vizitą kito asmens vardu galima, jei yra atstovui savitarnoje sukurtas įgaliojimas atlikti registraciją vizitui. Savitarnoje fizinis asmuo gali įgalioti kitą fizinį asmenį gauti nurodytas elektronines paslaugas. Tuomet savitarnos atstovas, norėdamas užsakyti ir (ar) gauti savitarnos elektronines paslaugas kito fizinio asmens vardu, turi prisijungti prie savitarnos ir pasirinkti atstovaujamojo fizinio asmens paskyrą. 

  • Ar galiu registruotis vizitui įmonės vardu?

    Juridinis asmuo gali užsakyti ir (ar) gauti savitarnos elektronines paslaugas tik per juridinio asmens vadovo suteiktas savitarnos atstovavimo teises fiziniam asmeniui (juridinio asmens vadovui arba kitam fiziniam asmeniui). Suteikti arba panaikinti savitarnoje atstovavimo teises juridinio asmens vadovas gali prisijungęs prie savitarnos fizinio asmens vardu ir pasirinkęs įmonės paskyrą. Savitarnos atstovas, norėdamas užsakyti ir (ar) gauti  elektronines paslaugas juridinio asmens vardu, turi prisijungti prie savitarnos fizinio asmens vardu ir pasirinkti atstovaujamo juridinio asmens paskyrą. Tuomet matysime pareiškėją – fizinį asmenį (atstovą), o paslaugos gavėją – įmonę. 

  • Ar būtinai turiu patvirtinti savo kontaktus?

    Taip. Pirmą kartą registruojantis savitarnoje, privalote nurodyti teisingą kontaktinę informaciją (mobiliojo telefono numerį ir elektroninio pašto adresą), o šiai informacijai pasikeitus – nedelsiant ją atnaujinti. Savitarnoje pateikus mobiliojo telefono numerį, jis turi būti patvirtintas per 2 min. nurodytu mobiliojo telefono numeriu SMS išsiųstu kodu. Galėsite naudotis elektroninėmis paslaugomis tik patvirtinę mobiliojo telefono numerį. Elektroninio pašto adresas turi būti patvirtintas nurodytu elektroninio pašto adresu išsiųsta nuoroda per 24 val. Nepatvirtinus elektroninio pašto adreso, paslaugos suteikiamos, tačiau informacija, susijusi su  jums suteiktų paslaugų užsakymais, nesiunčiama. Pateikus neteisingus kontaktinius duomenis ar jų nepatvirtinus, REGITRA neatsako už informacijos nesuteikimą ar netinkamą suteikimą apie elektroninių paslaugų užsakymą. 

  • Kaip galiu pakeisti turimo vizito laiką ar padalinį?

    Jei pageidaujate pakeisti rezervuoto vizito laiką, padalinį ar pasirinktą paslaugą, atšaukite turimą vizitą ir rezervuokite naują. 

  • Ar galėsiu atšaukti vizitą? Kaip tai padaryti?

    Taip. Jei atvykti nebegalėsite, labai prašome atšaukti rezervuotą vizitą, o tai padaryti galite paspaudę atšaukimo nuorodą, kurią rasite vizito patvirtinimo bei priminimo apie artėjantį vizitą laiškuose, kurie siunčiami nurodytu el.paštu. Kitas būdas – prisijungus prie savitarnos, paskyros skiltyje VIZITAI paspaudus ant norimo vizito peržiūros, vizito suvestinėje rasite mygtuką ATŠAUKTI, kurį paspaudus lengvai atšauksite vizitą. 

  • Ar galėsiu registruotis vizitui telefonu?

    Išankstinė registracija vizitui į padalinį telefonu nebebus vykdoma. Registruotis iš anksto vizitui galima tik prisijungus prie savitarnos.  

  • Jei prarasiu išankstinės registracijos duomenis, ar bus galima sužinoti paskambinus?

    Užsiregistravus vizitui savitarnoje, jūs iškart gausite vizito patvirtinimą su vizito informacija pateiktu el. paštu. Likus 24 val. iki rezervuoto vizito, gausite priminimą SMS žinute bei el. paštu. Telefonu informacija apie rezervuotus vizitus neteikiama. Jei visgi netyčia ištrintumėte SMS ar el. laišką, bet kada jums patogiu metu galite prisijungti prie REGITRA savitarnos ir paskyros skiltyje VIZITAI matysite aktyvius vizitus su detalia informacija.  

  • Ar galima vienu metu užsiregistruoti keliems vizitams skirtinguose padaliniuose? 

    Savitarnoje bus galima registruotis 1 vizitui per dieną ir iš viso turėti po 3 aktyvias vizitų rezervacijas pasirinktuose padaliniuose kiekvienai paslaugos sričiai, o jų yra dvi: vairuotojo pažymėjimų išdavimo paslaugos bei transporto priemonių registracijų paslaugos. Tai reiškia, kad klientui norint rezervuoti ketvirtą vizitą, pvz., transporto priemonių rezervacijos paslaugoms, jis turės pirmiausiai atšaukti vieną iš turimų šios srities paslaugų rezervacijų. 

  • Ar sistema leidžia matyti, kokios paslaugos įtrauktos į vizitą?

    Taip, prisijungus prie savitarnos, paskyros skiltyje VIZITAI galėsite peržiūrėti rezervuotą vizitą. Vizito suvestinėje matysite datą, laiką, padalinio adresą bei paslaugos pavadinimą, kuriai rezervuotas vizitas. 

  • Ar sistema pritaikyta asmenims su specialiaisiais poreikiais?

    Savitarna pritaikyta asmenims, turintiems regos negalią. 

  • Kuriam laikotarpiui bus pateikti laikai registruotis vizitui (buvo 2 sav. į priekį)?

    Registruojantis vizitui, laiką bus galima rinktis iš 2 mėn. laikotarpio. 

  • Ar galima vienu metu užsiregistruoti kelioms paslaugoms (pvz. vairuotojo pažymėjimo užsakymas ir transporto priemonės registravimas)?

    Bus ribojamas išankstinių registracijų vizitams skaičius tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims. Savitarnoje bus galima registruotis 1 vizitui per dieną ir iš viso turėti po 3 aktyvias vizitų rezervacijas kiekvienai paslaugos sričiai, o jų yra dvi: vairuotojo pažymėjimų išdavimo paslaugos bei transporto priemonių registracijų paslaugos. Tai reiškia, kad klientui norint rezervuoti ketvirtą vizitą, pvz., transporto priemonių rezervacijos paslaugoms, jis turės pirmiausiai atšaukti vieną iš turimų šios srities paslaugų rezervacijų.  

  • Ką daryti, jei nutiks taip, kad registracijos sistema neveiks?

    Mūsų specialistai didelį dėmesį skiria sklandžiam sistemų veikimui, tad jei pasitaikys sutrikimų - jie bus laikini ir trumpalaikiai. Tokiu atveju rekomenduojame palaukti ir pabandyti jungtis prie savitarnos vėliau arba jums patogiu laiku atvykti į REGITROS padalinį, kur būsite aptarnauti įprasta tvarka. 

  • Ar identifikacija atliekama kiekvieną kartą registruojantis vizitui?

    Kiekvieną kartą prisijungimas vykdomas save identifikavus. Tik paskyros susikūrimas yra vienkartinis žingsnis jungiantis pirmą kartą. Kitus kartus nebereikės suvesti savo kontaktinių duomenų, kaskart norint registruotis vizitui. Tereikės prisijungti prie savitarnos ir visi jūsų paskyroje anksčiau pateikti duomenys bus išsaugoti. 

  • Kaip gausiu patvirtinimą apie vizitą? Bus sistemoje? Ar būsiu informuotas ir telefonu SMS žinute?

    Pirmą kartą jungiantis prie REGITRA savitarnos jums reikės susikurti paskyrą, pateikti bei patvirtinti savo kontaktinius duomenis (mobiliojo telefono numerį bei el. pašto adresą). Pateikus registraciją vizitui, jūs gausite vizito patvirtinimo laišką nurodytu el. paštu, o likus 24 val. iki rezervuoto vizito, gausite priminimą el. paštu bei SMS žinute. Taip pat visą aktyvių vizitų informaciją matysite bet kada prisijungę prie savitarnos, paskyros skiltyje VIZITAI. 

  • Jei nepavyks užsiregistruoti vizitui internetu? Tiesiog vykti į padalinį ir laukti „gyvoje eilėje“? Ar padaliniuose bus priimami be išankstinės registracijos?

    Aptarnavimas padaliniuose be išankstinės registracijos ir toliau vykdomas įprasta tvarka. 

  • Ką daryti, jei negaliu identifikuotis? Ar kažkas kitas gali mane užregistruoti vizitui?

    Galima tik asmeninė registracija vizitui prisijungus prie REGITRA savitarnos. Jei neturite galimybių savęs identifikuoti, kviečiame atvykti į pasirinktą REGITRA padalinį jums patogiu laiku ir būsite aptarnauti pagal gyvą eilę. Padalinių kontaktai ir darbo laikas pateikti čia

  • Kaip ši sistema užtikrina asmens duomenų privatumą?

    REGITRA didelį dėmesį skiria duomenų apsaugai. Visi asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas), Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Lietuvos Respublikos elektroninių ryšių įstatymu ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų apsaugą. 

    Daugiau apie asmens duomenų apsaugą skaitykite čia. 

  • Ar galima identifikuotis kito asmens vardu? (pvz. šeimos nario, darbdavio)? Kodėl būtina identifikuotis, registruojantis vizitui?

    Identifikavimas vykdomas tik savo vardu. Norint užsiregistruoti vizitui į padalinį, turite prisijungti prie savitarnos. Paslauga padalinyje suteikiama vizitą rezervavusiam asmeniui. Identifikacija vizito rezervacijai reikalinga tam, kad rezervacijos būtų tikros ir padalinių laikai nebūtų dirbtinai užimami. Siekiame, kad visi klientai, kuriems tikrai reikalinga išankstinė registracija, gautų laiką vizitui. Nauja registracijos tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti, kad paslaugoms galėtų užsiregistruoti tie klientai, kuriems tikrai jų reikia. 

  • Kokiais būdais galima identifikuotis, norint registruotis vizitui?

    Prie REGITRA savitarnos prisijungimas vykdomas per elektroninius valdžios vartus, pasirinkus jums įprastą prisijungimo būdą per banką ar su elektroniniu parašu.  

Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas

  • Kokias paslaugas galima užsisakyti naujojoje savitarnoje?

    Nuo šiol verslo klientus kviečiame prašymus registruotis vizitui pateikti prisijungus prie savitarnos.

     

    Skaitmenizuotos prašymų formos bus šioms paslaugoms:

    - registracija vežėjų, gamintojų atstovų vizitui į padalinį; 

    - registracija vizitui paslaugoms dėl 3 ir daugiau transporto priemonių; 

    - autentiškumo patikra transporto priemonės saugojimo vietoje. 

     

    Jokių popierinių prašymų jums pildyti nereikės, jie nebus priimami. 

  • Ar galima siųsti verslo klientų prašymus el. paštu kaip buvo anksčiau?

    Nuo šiol kviečiame prašymus registruotis vizitui pateikti prisijungus prie savitarnos. Jokių popierinių prašymų jums pildyti nebereikia, jie nebus priimami.

  • Kaip registruotis vizitui verslo klientams (vežėjams, gamintojų atstovams)?

    Nuo šiol nereikės pildyti popierinių prašymų, prašymą pateikti galėsite savitarnoje. Kaip pateikti prašymą registruotis vizitui? 

    • Prisijunkite prie savitarnos www.eregitra.lt. Prisijungimas vykdomas per elektroninius valdžios vartus. 
    • Susikurkite paskyrą pateikite bei patvirtinkite savo kontaktinius duomenis: mobilų tel. numerį bei el. pašto adresą. Šis žingsnis vienkartinis, tad kitą kartą jungiantis prie savitarnos, iš naujo suvesti savo asmens duomenų  nereikės.
    • Pasirinkite Registruotis vizitui arba paskyros skiltyje Vizitai esančiame blokelyje Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas paspauskite REGISTRUOTIS ir užpildykite prašymą pasirinktoms paslaugoms gauti. 
    • Jūsų prašymas pasieks atsakingus REGITROS darbuotojus, kurie su jumis susieks ir suderins vizito laiką. 
  • Kaip atšaukti verslo kliento pateiktą prašymą registruotis vizitui?

    Pateikus prašymą, REGITROS darbuotojas su jumis susisieks dėl vizito detalių suderinimo. Jei nusprendėte vizitą atšaukti, informuokite apie tai šio skambučio metu  jūsų pateiktą prašymą sistemoje atšauksime.  

    Jei vizitas jau suderintas, tačiau pasikeitė planai ir negalėsite atvykti, susisiekite su REGITROS konsultacijų centru kontaktais, kuriuos rasite čia.

    Norėdami atšaukti vizitą, tai galite padaryti paskyros skilties VIZITAI blokelyje pasirinkę VERSLO KLIENTAMS BEI AUTENTIŠKUMO PATIKROS UŽSAKYMAS >>> PERŽIŪRĖTI PRAŠYMUS. 

    Pateikę norimo atšaukti prašymo numerį, kurį rasite gautame prašymo pateikimo ir vizito patvirtinimo laiškuose ar prisijungus prie savitarnos, vizitą galėsite atšaukti. 

  • Kaip gausiu patvirtinimą apie pateiktą prašymą, vizitą? Ar galėsiu jį matyti sistemoje ir ar būsiu informuotas?

    Pirmą kartą jungiantis prie REGITRA savitarnos jums reikės susikurti paskyrą  pateikti bei patvirtinti savo kontaktinius duomenis: mobiliojo telefono numerį bei el. pašto adresą.  

    Pateikus prašymą registruotis vizitui, jūs gausite prašymo pateikimo patvirtinimo laišką nurodytu el. paštu.  

    Visą pateiktų prašymų informaciją matysite prisijungę prie savitarnos: paskyros skiltyje VIZITAI >>> VERSLO KLIENTAMS BEI AUTENTIŠKUMO PATIKROS UŽSAKYMAS >>> PERŽIŪRĖTI PRAŠYMUS.