LT

Darbas padalinyje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų komandos

    Mes nuolat ieškome naujų talentų, kurie prisidėtų prie mūsų paslaugų tobulinimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad jei šiuo metu neradote Jums tinkamos pozicijos, kviečiame užpildyti šią formą ir kas mėnesį gausite aktualių darbo pasiūlymų naujienlaiškį.
    Taip pat galite su mumis gali susisiekti ir atsiųsti savo gyvenimo aprašymą el. paštu karjera@regitra.lt

     

  • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)


    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400-1900 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. Preliminariai (1680-2280 Eur) bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g 7, Vilnius 

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro ūkinis veiklos aptarnavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimas
    • Materialinių vertybių saugojimas, apskaita ir išdavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro eksploatuojamų transporto priemonių techninio aptarnavimo, remonto ir priežiūros organizavimas
    • Mažos vertės viešųjų pirkimų vykdymas
    • Higienos, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos reikalavimų laikymosi priežiūra regione.

     
    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį negu aukštesnįjį išsilavinimą
    • Žinai ir išmanai pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimą
    • Turi ne mažesnį kaip 3 metų B kategorijos transporto priemonių vairavimo stažą, privalumas kitos kategorijos (A, C, CE)
    • Žinai ir išmanai eksploatuojamų transporto priemonių remonto, priežiūros ir kasdieninio techninio aptarnavimo organizavimą
    • Esi baigęs darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos mokymus
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu
    • Išmanai etikos pagrindus
    • Turi gerus kompiuterinio raštingumo pagrindus

     

    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)“.
     
    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

     

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Vyresnysis (-ioji) specialistas (-ė) (Jurbarkas)

     

    ☑️ Pareigos: Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Vyresnysis (-ioji) specialistas (-ė) 

    Darbo grafikas: antradienis - šeštadienis

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto):1600 - 1800 Eur.

    Papildoma informacija: Kas mėnesį gali būti mokamas iki 20 % priedas už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 1920-2160 Eur).

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Pramonės g. 1. Jurbarkas, Tauragės apskritis.

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • klientų prašymų pildymas, nagrinėjimas bei sprendimų priėmimas dėl transporto priemonių bei jų priekabų registravimo paslaugų suteikimo, motorinių transporto priemonių registracijos mokesčio apskaičiavimo, transporto priemonių įgijimo, perleidimo, sunaikinimo deklaracijų;
    • transporto priemonių autentiškumo patikrinimas;
    • transporto priemonių registracijos dokumentų bei numerio ženklų išdavimas;
    • Lietuvos Respublikos kelių transporto priemonių registro duomenų tvarkymas;
    • informacijos bei duomenų klientams teikimas;
    • vairuotojo pažymėjimo įteikimas.

    ☑️ Mes tikimės, kad esi motyvuotas (-a) keistis ir keisti, esi pasiruošęs (-usi) dalintis bei būti atsakingu (-a) mūsų įmonės nariu (-e).


    ☑️ Taip pat:

    • Turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • esi susipažinęs (-usi) ir darbe vadovaujiesi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą;
    • išmanai etikos ir klientų aptarnavimo pagrindus;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus;
    • moki bent vieną užsienio kalbą;
    • turi teisę vairuoti B kategorijos kelių transporto priemones.

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Vyresnysis (-ioji) specialistas (-ė) (Jurbarkas)"

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Dėkojame visiems susidomėjusiems! Kandidatų konfidencialumą garantuojame.

  • Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro specialistė (-as) (Kaunas TP)

     

    ☑️ Pareigos: Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Kauno padalinio specialistė (-as)
     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290–1450 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. (Preliminariai 1548 - 1740 Eur bruto)

    Kitos papildomos naudos.
     

    ☑️ Darbo vieta: Raudondvario pl. 234B, Kaunas

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

     

    • Klientų, pageidaujančių gauti motorinių transporto priemonių ir jų priekabų nuosavybės deklaravimo bei registracijos paslaugas, aptarnavimas;
    • Transporto priemonių registracijos operacijų vykdymas;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas;

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.​

     

    ☑️ Taip pat:

     

    • Turi ne žemesnį ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • Moki bent vieną užsienio kalbą;
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Pietų Lietuvos KAC Kauno padalinio specialistas (-ė) TP“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.