LT

Darbas padalinyje

  • Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė) (Panevėžys)

    ☑️ Pareigos: Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė)

    ☑️ Darbo vieta: Pramonės g. 12, Panevėžys

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1270-1500 Eur

    Papildoma informacija: Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. (Preliminariai 1524-1800 Eur bruto) Kitos papildomos naudos.

     

    Kitos papildomos naudos

     

    ☑️ ​​​​​​​Darbo pobūdis:

    • Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas telefonu ir / arba el. paštu;
    • Darbas su vidinėmis sistemomis;
    • Valstybinio registracijos numerio ženklų, jų plokštelių dublikatų, lentelių su valstybiniu registracijos numeriu, transporto priemonės registracijos dokumentų siuntų parengimas ir išsiuntimas.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • Moki anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu;
    • Privalumas, jei turi patirties informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis ir / arba klientų aptarnavimo srityje;
    • Turi gerus bendravimo su klientais įgūdžius, puikiai sprendi ir moki suvaldyti konfliktines situacijas;
    • Esi komunikabilus (-i) ir nori tobulėti.

     Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:  savo gyvenimo aprašymą (CV) su nuoroda „KPC konsultantė (-as)" siųskite adresu karjera@regitra.lt 

     Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)​

     

    ☑️ Pareigos: Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)​
     

    ☑️ Darbo vieta: Serbentų g. 220, Šiauliai
     
    ☑️ Darbo sutartis: terminuota (2 metai)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290-1450 Eur
     Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 Eur bruto.​​​​​​​

     Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Išduoti (keisti) kelių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimus, teikti susijusią informaciją;
    • Tvarkyti duomenis duomenų bazėse ir informacinėse sistemose;
    • Aptarnauti klientus, pageidaujančius laikyti vairavimo egzaminą, registruoti juos egzaminui, teikti susijusią informaciją;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas.

     
    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • Moki bent vieną užsienio kalbą;
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus ​​​​​​​​​​​​​.

    Siųsti CV

     
    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV)  su nuoroda „Šiaurės Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Šiauliai VPI)“.

     

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė) (Vilnius)

     

    ☑️ Pareigos: Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)


    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1400-1900 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. Preliminariai (1680-2280 Eur) bruto.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Lentvario g 7, Vilnius 

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro ūkinis veiklos aptarnavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimas
    • Materialinių vertybių saugojimas, apskaita ir išdavimas
    • Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro eksploatuojamų transporto priemonių techninio aptarnavimo, remonto ir priežiūros organizavimas
    • Mažos vertės viešųjų pirkimų vykdymas
    • Higienos, darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos reikalavimų laikymosi priežiūra regione.

     
    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį negu aukštesnįjį išsilavinimą
    • Žinai ir išmanai pastatų ir teritorijos eksploatacijos organizavimą
    • Turi ne mažesnį kaip 3 metų B kategorijos transporto priemonių vairavimo stažą, privalumas kitos kategorijos (A, C, CE)
    • Žinai ir išmanai eksploatuojamų transporto priemonių remonto, priežiūros ir kasdieninio techninio aptarnavimo organizavimą
    • Esi baigęs darbuotojų saugos ir sveikatos, gaisrinės bei civilinės saugos mokymus
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu
    • Išmanai etikos pagrindus
    • Turi gerus kompiuterinio raštingumo pagrindus

     

    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Rytų Lietuvos klientų aptarnavimo centro vyresnysis (-oji) ūkvedys (-ė)“.
     
    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

     

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantas (-ė) (Klaipėda)

     

    ☑️ Pareigos: Konsultacijų ir paslaugų centro konsultantė (-as) 
     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1270-1500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (1524 - 1800 eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Šiaurės pr. 25, Klaipėda 

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Klientų konsultavimas ir informacijos teikimas telefonu ir / arba el. paštu;
    • Darbas su vidinėmis sistemomis;
    • Valstybinio registracijos numerio ženklų, jų plokštelių dublikatų, lentelių su valstybiniu registracijos numeriu, transporto priemonės registracijos dokumentų siuntų parengimas ir išsiuntimas.


    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • Moki anglų kalbą ne žemesniu nei A2 lygiu;
    • Privalumas, jei turi patirties informacijos teikimo telekomunikacinėmis priemonėmis ir / arba klientų aptarnavimo srityje;
    • Turi gerus bendravimo su klientais įgūdžius, puikiai sprendi ir moki suvaldyti konfliktines situacijas;
    • Esi komunikabilus (-i) ir nori tobulėti.

     

    Siųsti CV


    ☑️Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „KPC konsultantė (-as) Klaipėda“.
     
    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Specialistas (-ė)  (Alytus VPI)

    Vairuotojo pažymėjimų išdavimo sritis

    ☑️ Pareigos: Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Alytaus padalinio specialistas (-ė)  

    ☑️ Darbo vieta: Artojų g. 5, Alytus
    ☑️ Darbo sutartis: Terminuota 2 metams.


    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290-1450 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 Eur bruto.​​​​​​​

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ ​​​​​​​Darbo pobūdis:

     

    • Išduoti (keisti) kelių transporto priemonių vairuotojo pažymėjimus, teikti susijusią informaciją;
    • Tvarkyti duomenis duomenų bazėse ir informacinėse sistemose;
    • Aptarnauti klientus, pageidaujančius laikyti vairavimo egzaminą, registruoti juos egzaminui, teikti susijusią informaciją;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

     

    • Turi ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • Turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • Išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas – patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • Moki bent vieną užsienio kalbą;
    • Gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • Turi kompiuterinio raštingumo pagrindus. ​​​​​​​​​​​

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Pietų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro specialistas (-ė) VPI (Alytus)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

  • Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro specialistė (-as) (Mažeikiai TP)

    ☑️ Pareigos: Vakarų Lietuvos Klientų aptarnavimo centro Mažeikių padalinio specialistė (-as)

     
    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1290 - 1450 Eur.


    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas iki 20 % darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus. Preliminariai 1548 - 1740 eur (neatskaičius mokesčių).


    Kitos papildomos naudos.
     
    ☑️ Darbo vieta: Gamyklos g. 36  Mažeikiai.
     

     
    ☑️ Darbo pobūdis:

    • Klientų, pageidaujančių gauti motorinių transporto priemonių ir jų priekabų nuosavybės deklaravimo bei registracijos paslaugas, aptarnavimas;
    • Transporto priemonių registracijos operacijų vykdymas;
    • Naudojamų registrų duomenų teikimas;
    • Kompiuterinių duomenų apie transporto priemones apdorojimas. 

     
    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.


    ☑️ Taip pat:

    • Turi ne žemesnį ne žemesnį kaip aukštąjį neuniversitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą, arba iki 1995 metų įgytą specialųjį vidurinį išsilavinimą;
    • turi gerus bendravimo įgūdžius, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu bei žodžiu, gebi valdyti konfliktines situacijas;
    • išmanai etikos pagrindus ir klientų aptarnavimo principus (privalumas patirtis klientų aptarnavimo srityje, didelėje įmonėje);
    • moki bent vieną užsienio kalbą;
    • gebi greitai įsisavinti informaciją ir išskirti esminius dalykus;
    • turi kompiuterinio raštingumo pagrindus.

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite  su nuoroda „Vakarų KAC Mažeikių padalinio specialistė (-as)".

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt
    Konfidencialumą garantuojam