LT

Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas

Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas

  • Kokias paslaugas galima užsisakyti naujojoje savitarnoje?

    Nuo šiol verslo klientus kviečiame prašymus registruotis vizitui pateikti prisijungus prie savitarnos.

     

    Skaitmenizuotos prašymų formos bus šioms paslaugoms:

    - registracija vežėjų, gamintojų atstovų vizitui į padalinį; 

    - registracija vizitui paslaugoms dėl 3 ir daugiau transporto priemonių; 

    - autentiškumo patikra transporto priemonės saugojimo vietoje. 

     

    Jokių popierinių prašymų jums pildyti nereikės, jie nebus priimami. 

  • Ar galima siųsti verslo klientų prašymus el. paštu kaip buvo anksčiau?

    Nuo šiol kviečiame prašymus registruotis vizitui pateikti prisijungus prie savitarnos. Jokių popierinių prašymų jums pildyti nebereikia, jie nebus priimami.

  • Kaip registruotis vizitui verslo klientams (vežėjams, gamintojų atstovams)?

    Nuo šiol nereikės pildyti popierinių prašymų, prašymą pateikti galėsite savitarnoje. Kaip pateikti prašymą registruotis vizitui? 

    • Prisijunkite prie savitarnos www.eregitra.lt. Prisijungimas vykdomas per elektroninius valdžios vartus. 
    • Susikurkite paskyrą pateikite bei patvirtinkite savo kontaktinius duomenis: mobilų tel. numerį bei el. pašto adresą. Šis žingsnis vienkartinis, tad kitą kartą jungiantis prie savitarnos, iš naujo suvesti savo asmens duomenų  nereikės.
    • Pasirinkite Registruotis vizitui arba paskyros skiltyje Vizitai esančiame blokelyje Verslo klientams bei autentiškumo patikros užsakymas paspauskite REGISTRUOTIS ir užpildykite prašymą pasirinktoms paslaugoms gauti. 
    • Jūsų prašymas pasieks atsakingus REGITROS darbuotojus, kurie su jumis susieks ir suderins vizito laiką. 
  • Kaip atšaukti verslo kliento pateiktą prašymą registruotis vizitui?

    Pateikus prašymą, REGITROS darbuotojas su jumis susisieks dėl vizito detalių suderinimo. Jei nusprendėte vizitą atšaukti, informuokite apie tai šio skambučio metu  jūsų pateiktą prašymą sistemoje atšauksime.  

    Jei vizitas jau suderintas, tačiau pasikeitė planai ir negalėsite atvykti, susisiekite su REGITROS konsultacijų centru kontaktais, kuriuos rasite čia.

    Norėdami atšaukti vizitą, tai galite padaryti paskyros skilties VIZITAI blokelyje pasirinkę VERSLO KLIENTAMS BEI AUTENTIŠKUMO PATIKROS UŽSAKYMAS >>> PERŽIŪRĖTI PRAŠYMUS. 

    Pateikę norimo atšaukti prašymo numerį, kurį rasite gautame prašymo pateikimo ir vizito patvirtinimo laiškuose ar prisijungus prie savitarnos, vizitą galėsite atšaukti. 

  • Kaip gausiu patvirtinimą apie pateiktą prašymą, vizitą? Ar galėsiu jį matyti sistemoje ir ar būsiu informuotas?

    Pirmą kartą jungiantis prie REGITRA savitarnos jums reikės susikurti paskyrą  pateikti bei patvirtinti savo kontaktinius duomenis: mobiliojo telefono numerį bei el. pašto adresą.  

    Pateikus prašymą registruotis vizitui, jūs gausite prašymo pateikimo patvirtinimo laišką nurodytu el. paštu.  

    Visą pateiktų prašymų informaciją matysite prisijungę prie savitarnos: paskyros skiltyje VIZITAI >>> VERSLO KLIENTAMS BEI AUTENTIŠKUMO PATIKROS UŽSAKYMAS >>> PERŽIŪRĖTI PRAŠYMUS.