LT

 

☑️ Pareigos: Veiklos atsparumo ir korupcijos prevencijos skyriaus rizikų valdymo specialistas

 

☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400-3100 Eur

Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, (preliminariai 2880-3720 Eur bruto).

☑️Prisijungus prie mūsų siūlome: 

  • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą; 
  • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą; 
  • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje; 
  • Individualaus darbo laiko galimybę; 
  • Papildomą sveikatos draudimą; 
  • Nemokamą automobilio parkavimą; 
  • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe. 

Kitos papildomos naudos.

 

☑️Darbo vieta: Liepkalnio g. 97, Vilnius

☑️Darbo pobūdis:

  • kursi, diegsi ir vystysi įmonės rizikų valdymo strategijas, leidžiančias užkirsti kelią galimoms grėsmėms ir efektyviai jas valdyti; 
  • kursi ir tobulinsi rizikos valdymo politiką ir procedūras, siekdamas geriausios praktikos įgyvendinimo; 
  • stebėsi ir vertinsi rizikų valdymą proceso atitiktį rizikų valdymą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimams; 
  • dirbsi komandoje su kitais įmonės padaliniais, kad rizikų valdymo procesai būtų integruoti į kasdienę veiklą; 
  • dalyvausi atliekant rizikų identifikavimą ir vertinimą visose įmonės veiklos srityse; 
  • rengsi konsoliduotą įmonės rizikų valdymo priemonių planą ir rizikų portfelį;  
  • diegsi rizikų valdymo priemones, reaguosi į incidentus ir koordinuosi jų valdymą, užtikrindamas greitą situacijų sprendimą; 
  • teiksi konsultacijas rizikų valdymo klausimais įmonės valdymo organams, rizikų savininkams, procesų vadovams ir darbuotojams;  
  • atliksi rizikos analizę ir teiksi rekomendacijas įmonės valdymo organams, padedant priimti duomenimis pagrįstus sprendimus; 
  • dalyvausi vykdant rizikų ir jų valdymo priemonių stebėseną;  
  • vesi mokymus ir konsultuosi komandas, siekiant ugdyti rizikų valdymo kultūrą; 
  • rengsi rizikų valdymo ataskaitas ir teiksi rekomendacijas bei metodinę pagalbą dėl rizikų mažinimo sprendimų. 

Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

☑️Taip pat:

  • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
  • turi ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį dirbant rizikų, veiklos tęstinumo, organizacijos atsparumo valdymo srityse; 
  • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
  • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1lygiu; 
  • išmanai rizikų valdymo sistemos diegimo, įgyvendinimo ir tobulinimo principus; 
  • gebi savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas; 
  • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

Siųsti CV

☑️Papildoma informacija:  mielai atsakysime į iškilusius klausimus.Kontaktai pasiteiravimui:karjera@regitra.lt. 

Konfidencialumą garantuojame.