LT

Naujienos

2024 12 10
„Regitra“ pristato naują centralizuotą elektroninių paslaugų savitarną 

Nuo gruodžio 10 d. startuoja nauja „Regitros“ savitarnos aplinka. Projektas bus įgyvendinamas etapais: palaipsniui  bus atnaujinamos ir perkeliamos visos šiuo metu elektroniniu būdu teikiamos paslaugos. Naujoje savitarnoje klientai lengvai ras ieškomą paslaugą, galės valdyti savo vizitus, matyti asmeninę informaciją. Nuo šiandien klientai galės išbandyti pirmąjį atnaujinimą  užsiregistruoti išankstiniam vizitui į padalinį.  

Įdiegus naująją sistemą kliento kelionė savitarnoje bus greitesnė, kliento duomenys bus automatiškai  išsaugojami ir registruojantis naujai paslaugai nebereiks iš naujo suvedinėti informacijos, be to, asmenų autentifikacija užtikrins skaidrumą. Pasak „Regitros“ paslaugų valdymo ir vystymo departamento direktoriaus Tautvydo Paliulio, matoma tendencija, kad viešąsias paslaugas teikiančios įmonės pamažu pereina prie asmenų autentifikacijos, todėl buvo nuspręsta nelaukti ir šios inovacijos imtis jau dabar.   

„Klientų poreikiai ir jų patogumas ateinančiais metais yra mūsų įmonės strateginis prioritetas. Siekiame „Regitros“ paslaugas padaryti kuo paprastesnes, sukurti lengvai naviguojamą, patikimą ir suprantamą savitarnos aplinką. Pagrindinis naujo savitarnos portalo eregitra.lt tikslas – apjungti visas mūsų teikiamas skaitmenines paslaugas į vieną bendrą portalą, kuriame greitai būtų galima užsisakyti daugelį paslaugų ir sumažinti poreikį klientams fiziškai vykti į padalinį“, – apie pokyčius pasakoja T. Paliulis.  

Pirmoji paslauga savitarnoje  išankstinė registracija vizitui 

Nuo šiol klientai registruotis vizitui padalinyje galės internetu prisijungę per elektroninius valdžios vartus.  Be to, registruotis bus galima net dviem mėnesiams į priekį. Iki šiol registracijos laikai būdavo pateikiami tik ateinančioms dviem savaitėms. Galimybė atvykti į padalinį ir laukti „gyvoje eilėje“ išliks. Nauja registracijos tvarka turėtų sumažinti eiles ir užtikrinti geresnį paslaugų prieinamumą klientams. 

„Tikimės, kad autentifikacija ir rezervacijų valdymas padės sutrumpinti eiles. Dažnai pasitaiko, kad klientai rezervuoja ne tris ar penkis, bet net keliolika laikų ir vėliau į juos neatvyksta. Tokiu būdu žmonės, kuriems tikrai reikia gauti paslaugą, turi laukti gyvoje eilėje arba kol kažkas atšauks savo vizitą. Taip dirbtinai buvo kuriamos eilės. Džiaugiamės, kad nauja tvarka padės spręsti šį klausimą, – sako T. Paliulis.  

Naujoji sistema, kuomet klientai save identifikuoja, kartu padės trumpinti laukimo laiką padaliniuose. Nuo šiol fiziniai klientai galės užsiregistruoti iki trijų vizitų ateinantiems dviem mėnesiams kiekvienai paslaugos sričiai, pavyzdžiui, vairuotojo pažymėjimo užsakymui, automobilio registravimui ir kt. 

Nauda verslo klientams 

Išankstinės registracijos naudą naujoje savitarnos aplinkoje pajus ir verslo klientai, kuriems nebereikės pildyti įvairių prašymų ir siųsti jų elektroniniu paštu. Prašymų pateikimo procesas nuo šiol taps skaitmenizuotas ir gerokai patogesnis bei trumpesnis.  

Svarbu pastebėti ir tai, kad verslo klientams reikės suvesti mažiau duomenų, pavyzdžiui, kiekvieną kartą prisijungus nebereikės kartoti savo bendrinės informacijos, taip pat nebebus prašoma suvedinėti transporto priemonių VIN kodų, kas yra itin aktualu tiems, kurie ketina registruoti daug transporto priemonių. 

„Kadangi verslo klientų aptarnavimas tampa labiau skaitmenizuotas, bus lengviau valdyti savo užsakymus vienoje vietoje, keisti apsilankymo laikus.  Klientų patogumui bus pradėti siųsti priminimai, kurių seniau verslo klientai negaudavo“, – sako T. Paliulis. 

Iki šiol klientai vizitui į padalinį galėjo registruotis internete ir skambinant telefonu. Nuo šiol  išankstinė registracija vizitui į padalinį bus vykdoma išskirtinai tik savitarnoje.  

Kol vykdomi paslaugų centralizavimo darbai, klientai laikinai bus nukreipiami į atitinkamą portalą pagal pasirinktą paslaugą (transporto priemonių registravimo sistemą eKetris, vairuotojų portalą, registracijos į vairavimo egzaminą portalą). Planuojama, jog visos įmonės teikiamos elektroninės paslaugos į naująją savitarną bus perkeltos iki kitų metų pabaigos.  

Susipažinti su nauja savitarna galite čia: Regitra - Titulinis